Wat is het voordeel van BPM voor Uw organisatie?

Het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen en de werkstroom is een goede evaluatiemethode voor de interne werking van een organisatie. Het heeft als doel er voor te zorgen dat alle processen in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen. In het bijzonder het bedienen van de klanten, efficiëntie, effectiviteit en rendement.

Business Process Management (BPM) wordt steeds vaker getypeerd als dé bepalende factor tot voorsprong in de markt en succes naar de klant.

Van organisaties wordt door de toenemende dynamiek in de markt voortdurend flexibiliteit, klantgerichtheid en een korte reactietijd verwacht. Het succes van organisaties wordt voor een groot deel bepaald door de mate waarin de bedrijfsprocessen van de organisatie aanpasbaar zijn aan de veranderende marktomstandigheden.

Door goed functionerende bedrijfsprocessen wordt de organisatie in staat gesteld snel op de wensen van de klant in te spelen wat een verbetering van de bedrijfsprestaties en concurrentiepositie tot gevolg heeft. Steeds meer organisaties introduceren daarom BPM-achtige aspecten in hun besturing, procesinrichting en ICT ondersteuning. Innovatievermogen, toekomstflexibiliteit en procesoptimalisatie staan hierbij voorop.

Stuur ons een bericht

Dank u voor uw bericht! We komen er zo snel mogelijk op terug.

Er is een probleem opgetreden bij het versturen. Probeert u het aub nog een keer.

Vult u aub alle velden in voor u het bericht verstuurd.

Contact Info

  • 2Decide BV,
             Klein Baal 41,
             6685 AC Haalderen
  • 0481 712042
  • vraag@hpm-creator.nl

© 2014 2Decide. Alle Rechten Voobehouden